Ny blogg

Hej!
Gjort en ny blogg :D
Kommer blogga så mycket jag kan.
Kommer att blogga om min vardag och mycket mer! :D
Ska berätta vad jag har gjort idag ! :D
Jag vaknade klockan 9 så åt jag och borstade tänderna och bytte om mig.
Sen när klockan va typ .. 11 ? eller 12 :D
Så åkte jag till Eurostop med mamma!
Hittade skit snygga skor :D
Såklart.. Jag köpte dem :)
Köpte lite godis till Martin! Jag hatar han ..
Men idag är jag snäll :o
Och jag läääängtar verkligen till JUL ! och det är bara typ en månad kvar ?
Omg! Vill verkligen att det ska vara jul nu :)
Nu ska lilla jag dra . Hejdå ! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

OMG !!! du är alltid snäll vad snackar du om ? <3

2009-11-22 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0